سه شنبه شرو کردم انیمه های فرشتگان مرگ رو دیدم..فقط چهار قسمتشو.. فرداش هم تموم کردم.. جمعا 16 قسمت هستش

انیمه خوبی بود.. خوشمان عامد.

به دوستم که خییییلی انیمه میبینه گفتم ولی گفت نمیشناسه این انیمه رو..بعد بهم گف تو از کجا این انیمه های ناشناخته رو پیداشون میکنییی😂

لامصب فک کنم تمام انیمه های دنیا رو دیده..میگه شرو کردم zom100 رو ببینم.. (وی من را تبدیل به انیمه باز کرد😂😂 )

بعد بهش گفتم قراره midori روهم ببینم..برگشت گف منم ببینمش پس گفتم نههههههههههه😂😂 ببینی فک کنم سر به بیابون بذاری از شناختی ک از تو دارم..😂
 

.. 
خیلی دختر خوبیه..آدمی نیست که دوروباشه.. خیلی هم خوشگله :) نمیدونم چرا اولش فک میکردم چون زشتم دوستم نمیشه

😂😂 چ طرز تفکری بود که من داشتم😂 ولی واقعا دختر خوبیه...بیچاره چند باره گفته بیا کلاس اونجام همدیگه رو ببینیم..گفتم من نمیتونم کلاس بیام.. حتی گفته هر وقت خواستم میتونم ازش کتابای تستیشو امانت بگیرم..(نمیدونم خییلی ذوق دارم  که اینو بهم گفته....)

 

..